Panaszkezelés
Bejelentés esetén teljeskörűen kivizsgáljuk és megválaszoljuk a társaságunk magatartását, tevékenységét vagy mulasztását érintő kifogást.
A panaszügyintézést segíti, ha Ön a panaszában figyelembe veszi az alábbi szempontokat:
- pontosan megjelöli kifogásait, és azokat az információkat, amelyek panasza alapjául szolgálnak, vagy álláspontját igazolják;
- amennyiben több kifogást is előterjeszt, azokat elkülönítetten közli, lehetőség szerint felsorolásszerűen rögzíti azokat;
- konkrét kérést fogalmaz meg, amelyben javaslatot tesz a panasz rendezésére, megoldására;
- álláspontját okirattal, dokumentummal támasztja alá.
Az alábbi linkeken letölthető:
- az Omega Credit Zrt. panaszbejelentő formanyomtatványa
- az Omega Credit Zrt. panaszkezelési szabályzata
- az Omega Credit Zrt. tájékoztatója a panaszkezelési eljárásról
- a Magyar Nemzeti Bank által készített „Fogyasztói panasz” elnevezésű formanyomtatvány
- a Magyar Nemzeti Bank által készített – pénzügyi panaszokra vonatkozó – Pénzügyi Navigátor Füzet
- az Omega Credit Zrt. által készített meghatalmazás minta