Omega Credit logó
Omega Credit Zrt.
1073 Budapest, Erzsébet krt. 1-3. 3.em. 39.
Tel.: +36 1 411 1250 ; +36 1 411 1249
ugyfelszolgalat@omegacredit.hu | www.omegacredit.hu

Panaszkezelés

 

Bejelentés esetén teljeskörűen kivizsgáljuk és megválaszoljuk a társaságunk magatartását, tevékenységét vagy mulasztását érintő kifogást.

 

A panaszügyintézést segíti, ha Ön a panaszában figyelembe veszi az alábbi szempontokat:

  • pontosan megjelöli kifogásait, és azokat az információkat, amelyek panasza alapjául szolgálnak, vagy álláspontját igazolják;
  • amennyiben több kifogást is előterjeszt, azokat elkülönítetten közli, lehetőség szerint felsorolásszerűen rögzíti azokat;
  • konkrét kérést fogalmaz meg, amelyben javaslatot tesz a panasz rendezésére, megoldására;
  • álláspontját okirattal, dokumentummal támasztja alá.

 

Az alábbi linkeken letölthető:

  • az Omega Credit Zrt. panaszbejelentő formanyomtatványa
  • az Omega Credit Zrt. panaszkezelési szabályzata
  • az Omega Credit Zrt. tájékoztatója a panaszkezelési eljárásról
  • a Magyar Nemzeti Bank által készített „Fogyasztói panasz” elnevezésű formanyomtatvány
  • a Magyar Nemzeti Bank által készített – pénzügyi panaszokra vonatkozó – Pénzügyi Navigátor Füzet
  • az Omega Credit Zrt. által készített meghatalmazás minta

 


A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában. Az oldal további használatával ezt és a jogi nyilatkozatot jóváhagyod. Elfogadom Jogi nyilatkozat